Verzenden en retourneren
Verzenden & Retourneren
Verzendkosten:
Voor de verzendkosten van uw bestelling binnen Nederland hanteren wij verschillende tarieven, afhankelijk van het totale orderbedrag en volume/lengte/palletvracht van het desbetreffende artikel.
Gezien de complexiteit voor het berekenen van deze verzendkosten worden deze uiteindelijk aan u kenbaar gemaakt in de Winkelwagen.
Voor een aantal artikelen is het niet mogelijk de verzendkosten vooraf automatisch te berekenen in de winkelwagen. Bij deze artikelen vragen wij dan ook alvorens u meerdere stuks besteld met ons contact op te nemen voor de definitieve verzendkosten.
Levertijd:
Zodra uw bestelling in behandeling is genomen, bedraagt de levertijd gemiddeld 5 tot 10 werkdagen voor maatwerk. Standaard producten die wij op voorraad hebben kunnen meestal dezelfde dag nog verstuurd worden bij bestellingen vóór 15:00. De levertijd van een product kunt u terugvinden in de webshop. Bestelt u meerdere producten tegelijk, dan geldt de langste levertijd. Zodra alle producten van de desbetreffende bestelling klaar zijn streeft Van den Eijnde Nettenverkoop b.v. er naar om de bestelling binnen 24 uur na verzending te bezorgen.
Uw bestelling wordt op werkdagen tussen 08:00 - 17:00 uur door een van de vervoersbedrijven geleverd op het door u opgegeven bezorgadres.
LET OP! Op de dag van levering zal altijd iemand aanwezig moeten zijn op het door u opgegeven bezorgadres!
Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen na 17:00 uur, worden de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
Uw zending volgen:
Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze verpakt en aan het door u opgegeven bezorgadres toegezonden.
U ontvangt voor het merendeel van de pakketten een e-mail met het daarbij behorende track & trace nummer. Met behulp van dit nummer kunt u uw zending online volgen.
Bij levering niet thuis of niet in de gelegenheid om af te halen:
Afleveradres: Als u niet thuis denkt te zijn op de bezorgmomenten, dan verzoeken wij u kenbaar te maken op welk adres het pakket door de vervoerder afgeleverd kan worden. Kies dan bij het plaatsen van de bestelling voor een afwijkend aflever/bezorgadres.
Wij verzenden onze orders via verschillende vervoersbedrijven en leveren alleen op werkdagen van maandag t/m vrijdag. In het weekend worden er geen leveringen gedaan.
Bent u niet thuis op het moment van leveren? Sommige vervoerders maken geen gebruik meer van; Geen niet-Thuis briefjes!
Volg de instructies op die de betreffende vervoerder doorgeeft of aangeeft in het mailbericht. Het kan zijn dat de vervoerder het pakket probeert af te leveren bij bijv. de buren.
Levering naar België:
Vanuit België kunt u ook eenvoudig uw bestelling plaatsen via www.nettenverkoop.be
Wanneer u de gewenste producten via www.nettenverkoop.be in de winkelwagen plaatst, kunt u de transportkosten naar België direct raadplegen.
Retourneren
Bedenkperiode
Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw bestelling of één van uw aankopen binnen een bestelling, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.
Wat te doen in de volgende situaties:
- U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Het kan voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd product heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.
- U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden via onze klantenservice met het contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.
- U heeft een defect product ontvangen:
Als u een defect product heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren.
Retourprocedure
Wilt u een product ruilen of terugsturen?
Hiervoor vult u het retourformulier volledig in en stuur deze vervolgens naar klantenservice@vdenettenverkoop.nl.
Het retourformulier kunt u hier downloaden.
Uitgesloten van retour sturen zijn:
- Aangebroken of beschadigde verbruiksartikelen.
- Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
- Artikelen anders gekocht dan via de postorder.
Van den Eijnde Nettenverkoop b.v. behoudt het recht om geretourneerde produkten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over een standaard product of een maatwerk product?
Vraag dan een klachtennummer bij ons aan.
Na ontvangst van het klachtennummer, willen wij u vragen het klachtenformulier volledig in te vullen en op te sturen naar klantenservice@vdenettenverkoop.nl of klantenservice@vdenettenverkoop.be
LET OP! Voor een juiste beoordeling van de klacht, willen wij u ook vragen een foto toe te zenden.
Het klachtenformulier kunt u hier downloaden